• KB5 Gym Nitra

    Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints

    Neexistuje lepší spôsob, ako si zaistiť dlhý a zdravý život, než cvičiť správnu každodennú kombináciu cvikov na kĺbovú mobilitu a silovú flexibilitu. Na seminári Super Joints (= Superkĺby) vám ukážeme, ako (znovu) získať a udržať si vynikajúce zdravie kĺbov – a ako ho využiť pre zlepšenie všetkých aspektov vašich fyzických výkonov.

    Program Super Joints je povinnosť pre športovcov, tanečnice, cvičencov bojových umení – môže byť tou kľúčovou premennou, rozhodujúcou medzi priemernými a excelentnými výkonmi.

    Kto potrebuje Super Joints?

    • Ktokoľvek, kto chce znížiť pravdepodobnosť zranení
    • Ktorýkoľvek športovec, ktorý chce zlepšiť svoje výkony
    • Akýkoľvek starší človek, ktorého kĺby začínajú strácať mobilitu vďaka ukladaniu kalcia a nedostatku aktivity
    • Ktorýkoľvek mladý športovec
    • Ktokoľvek, kto si chce zlepšiť držanie tela
    • Ktokoľvek, kto strečuje a chce zlepšiť svoju flexibilitu ešte viac
    • …ČO ZNAMENÁ, ŽE AJ TY, KAMARÁT!

    Program

    • Zostava jednoduchých drilov pre kĺbovú mobilitu, od hlavy až k pätám
    • Ako zachrániť vaše kĺby a zabrániť/zastaviť artritídu
    • Univerzálna metóda pre hrdzavých robotov – ako „vytuniť“ neurosystém, naolejovať vŕzgajúce a boľavé kĺby a znovu získať potrebnú životnú energiu
    • Ranné znovunabitie energie (Morning Recharge) pomocou cvikov s vlastnou váhou z dielne Nikolaja Amosova, ktoré vám umožnia naštartovať z nuly na stovku behom pár minút
    • Ako umožniť telu, aby sa cítilo lepšie než kedykoľvek predtým
    • Prípravné cviky na pokročilejšie cviky typu šnúra, rozštep a most

    Drily

    • Krk od A po Z – celkom 10 (!) drilov
    • Série drilov na „4 uzly“ (ramená a bedrá) – ani príliš tuhé, ani príliš voľné
    • Rozhýbanie počítačového zápästia
    • Šálok čaju – špeciálny (a zábavný!) dril na rozhýbanie horných končatín, komplet
    • Vzpieračské „vykĺbenie ramena“ s ručníkom či expanderom – nie doslova, samozrejme
    • Egypťan
    • Drepy pre mobilitu
    • Drily na rozhýbanie bedier, oboch i každého zvlášť
    • Chrbticový (p)ohyb, ktorý človek ako starne stráca ako prvý
    • Kozáčik – štandard aj kozáčik do 4 smerov
    • Jeden z najlepších prípravných drilov na šnúru a rozštep, ktorý s dopomocou zvládne každý!
    • Drily na zabetónovanú hrudnú chrbticu
    • „Pumpička“
    • Progresie „taktickej žaby“ od tých najjednoduchších až po tie náročnejšie

    V živote máte voľbu – môžete sa vliecť, krívať a vŕzgať na ceste bolestivého, pomalého úpadku – alebo môžete prevziať zodpovednosť za vaše zdravie a stať sa ľudským dynamom.

    Trvanie: 5 hodín

    Cena: 60,- Eur

    Prihlásenie na seminár – postup

    1. Uhraďte, prosím 60,- Eur na účet IBAN: SK55 6500 0000 0000 1109 1702 BIC: POBNSKBA. Do správy pre príjemcu uveďte prosím: „Meno Priezvisko SJ“.
    2. Po uhradení zašlite email pomocou formuláru nižšie. V emaily uveďte a) Vaše meno a priezvisko b) názov a dátum seminára c) info o úhrade (stačí napísať „uhradené“). Bez uhradenia poplatku je registrácia na seminár neplatná.