• 27Apr

    10:00 — 15:00

    KB5 Gym Bratislava

    Cvičenie s kettlebell pre pokročilých: ROP

    „Clean a Military Press je klasickým testom sily.“

    „Snatch – cár kettlebell cvikov.“

    – Pavel Tsatsouline, StrongFirst Chairman

     

    Simple & Sinister: Cvičenie s kettlebell pre začiatočníkov patrí medzi naše najobľúbenejšie semináre a programy, a to z jednoduchého dôvodu – minimalistický program, maximálne výsledky.

    Simple & Sinister je mimo to aj ideálnym úvodom do cvičenia s kettlebell všeobecne – ak zvládnete kettlebell Get Up a Swing, ste v zásade pripravení na všetky ostatné kettlebell cviky.

    Pre pokročilých „minimalistov“ tu máme možnosť, ako naviazať – seminár Rite of Passage (ROP): Cvičenie s kettlebell pre pokročilých a teda ďalšie 3 z TOP kettlebell cvikov: Kettlebell Clean, Military Press a Snatch!

     

    Rite of Passage (ROP): Cvičenie s kettlebell pre pokročilých

    • Review a rozšírenie cvikov z programu Simple & Sinister, tj. „rozcvičky“, TGU a swingov
    • Kettlebell Clean – spevnenie a uvoľnenie, platforma pre x ďalších kettlebell cvikov
    • Kettlebell Military Press– klasický test sily
    • Kettlebell Snatch– ultimátny cvik pre kondíciu ako z pekla
    • Programming

     

    Kettlebell Clean

    • Švindľovací Clean (Cheat Clean) pre jednoduchšie naučenie sa Cleanu bez modrín
    • Správny úchop v pozícii po premiestnení (Rack)
    • Setup správnej pozície zdola nahor – od kroku 1 až…
    • Ako kettlebell správne „usadiť“ v Racku
    • Úchop v Getu Upe/Presse a Cleane
    • Použitie princípu „rakety“ pre ideálnu pozíciu na začiatok pressu
    • Najjednoduchší spôsob ako sa Clean naučiť – bez toho, aby si človek otĺkol predlaktie
    • Čo má Clean spoločné so Swingom a v čom sa líšia?
    • Ladenie správnej trajektórie Cleanu

    Kettlebell Military Press

    • Päť základných štandardov pre Military Press
    • Prečo Clean & Press? Využitie tzv. Loaded Cleanu pre lepší Press
    • Tajomstvo prof. Verkošanskyho na zlepšenie max až o 20% (!)
    • Princip vklínenia
    • Správna trajektória Pressu – do hora , ani do strany, ale…
    • Aká má byť pozícia hlavy, kam sa dívať?
    • Legálny „fígeľ“ pre stabilnejšiu základňu Pressu a lepší výkon
    • „Natiahnutie luku“ – aktívne stiahnutie
    • Dva rôzne spôsoby ako pressovať single kettlebell
    • Kedy prejsť na ťažšiu kettlebell a akým spôsobom testovať max?

    Kettlebell Snatch

    • Ako Snatch nadväzuje na Get Up a Swing
    • Špeciálne drily na mobilitu ramien a hrudnej chrbtice pre pohodlnú pozíciu s kettlebell nad hlavou
    • Ako správne meniť ruky v jednoručnom swingu a následne snatchy
    • Cvik, ktorý ľahko a rýchlo premostí swing do snatchu
    • Kľúčové rozdiely medzi snatchom a swingom, bez pochopenia ktorých bude snatch iba utrpením
    • Veľký, stredný a malý raketový motor snatchu, ktoré to sú a ako ich správne zapojiť
    • Polovičný snatch, ktorý pri učení sa snatchu zabráni vzniku mozoľov a ich trhania
    • Správny úchop kettlebell v hornej i spodnej pozícii snatchu
    • Efektívny snatch drop alebo ako správne zahodiť kettlebell dolu medzi nohy
    • Načasovanie jednotlivých fáz snatchu – jeden z hlavných kľúčov k úspechu
    • Správna pozícia lakťa a nadlaktia pri hornej a dolnej fáze snatchu
    • Jasný a overený program, ako splniť snatch test – 100 snatchov s danou váhou za 5 minút

     

    Záver

    • Časté problémy a ich riešenie
    • ROP program
    • „Periodizácia“
    • Cvičiť nestačí alebo ďalšie premenné rovnice
    • FAQ

     

    Seminár Cvičenie s kettlebell pre pokročilých: ROP je určený IBA  pre absolventov úvodného kurzu Cvičenie s kettlebell pre začiatočníkov: S&S – zvládnutie a pravidelné precvičovanie kettlebell Get Upu + Swingu je podmienkou účasti tohoto pokročilého kurzu.

     

    Čo so sebou?: Športové oblečenie, topánky s tenkou podrážkou, uterák, niečo na pitie, malú svačinku, pero  a papier – nič viac nie je treba. Kettlebells máme dostatok, písomné materiály dostanete na mieste, vrátane odkazu na Kettlebell: S&S Workbook!

    Trvanie: 5 hodín

    Cena: 60,- Eur

    Prihlásenie na seminár – postup

    1. Uhraďte, prosím 60,- Eur na účet IBAN: SK6883300000002500733365 BIC: FIOZSKBAXXX. Do správy pre príjemcu uveďte prosím: „Meno Priezvisko KBROP“.
    2. Po uhradení zašlite email pomocou formuláru nižšie. V emaily uveďte a) Vaše meno a priezvisko b) názov a dátum seminára c) info o úhrade (stačí napísať „uhradené“). Bez uhradenia zálohy je registrácia na seminár neplatná.